Tuesday 11 October 2011

實習.實踐

Hello!! 我係HKDCS嘅新intern亞龍! 我岩岩係UST Biology畢業. 之前係FYP有機會初次體驗自己嘅理想--conservation research, 但係始終UST冇專門研究conservation嘅prof, 所以這次係HKDCS internship才真正是實踐自己的夢想吧!!!

係香港呢個國際金融城市, 要做一份自己喜愛嘅Bio職業, 真的談何容易? Bio畢業嘅同學好多都要做一d唔係自己興趣/唔關major事嘅工, 我卻決定係其他人積極揾緊工嘅時候, 先到環團實習, 就是想在不可知的career path先以自己興趣full time工作, 也可以更了解將來方向.

在HKDCS的日子已超過1個月, 我可以說我沒有做錯決定. 由細到大, 我最鍾意嘅生物係海水魚 (FYP就是做marine fish嘅conservation), 跟HKDCS嘅dolphin research關係不大, 這可能是因為平常生活較少接觸海豚的關係吧. 但係這段internship期間, 隨著不斷有機會出海親身見到海豚, 加上從不同渠道加深了對海豚嘅知識, 我對海豚嘅興趣同愛護之情也大大增加了. 而家每次出海做survey, 我都有渴望想見到佢地. 雖然唔係每一次都可以係距離research veseel近嘅地方發現d海豚. 但係根據我呢一個月以黎嘅經歷, 好多時海豚係近距離被發現嘅話, 唔駛一陣間, 就會出現其他海豚. 情形就好似佢地自動同我地打招呼之餘仲叫埋其他朋友出黎甘, 加上佢地好奇嘅天性, 令我知道海豚真係一種有高度智慧嘅生物!

雖然我仲未能夠好似其他staff甘認得每條individual, 但係我都想同佢地建立呢種好似朋友甘嘅關係. 希望黎緊嘅日子有呢種緣份la!

No comments:

Post a Comment