Thursday 3 November 2011

Dolphin Carnival!

呢排中華白海豚再一次俾左surprise我!!

話說我地如常係west同northwest Lantau做boat survey, 一開始已經勁多sightings. 但係好戲在後頭, 十幾又十幾條ge白海豚相繼出現, 而且仲要係超近距離到我地不斷係度做acoustic, 個情竟就好似我地先至係被observe ge subject, 白海豚用breaching包圍左我地!什至果d俾breaching撻死ge小魚伸手可及. 我地相機ge SD card都差唔多用曬, Samuel更跑去船頭同佢ge老朋友會合, 我都拍左好多video

算一算, 今日合計ge best group size estimation達到86!!!可以話果日係香港水域ge大部分海豚我地都見到了:)

希望遲d有機會見到神秘ge江豚!!

No comments:

Post a Comment