Friday 19 August 2011

我的快樂Summer Intern@HKDCS


我既Summer Intern終於都完結...呢兩個幾月係HKDCS做INTERN既體會同得著實在太多!

令 我對鯨豚特別係我地香港既中華白海豚同江豚有更深既了解~對香港地理了解多左~對香港既基建發展都多左了解~出海出海出海~~多過我呢一世仔未做 INTERN前出海既時間~~出海同做LAND-BASE 令我黑左好多~~黑到阿媽同美琪成日話我~~令我有機會去好多從來未去過既地方~~石壁~大澳~深屈~分流~大鴉洲~等等等等~~人生第一次參加大型既展 覽會~~做EXHIBITOR~~第一次去書展~~仲要係做參展商~~令我接觸到廣大市民~了解到唔到人對海豚保肓~環境保護等既睇法~~令我認識自己多 一點~~知道自己有咩不足既地方~~唔夠主動~~學野比較慢~~閱歷少~~寫字真係唔清唔楚...... : (

仲有!!!從海豚媽媽CH34睇到既母愛~~讓我深深體會到海豚既智慧係可等既高~~!同埋愛係無分物種既~~唔係我地人類獨有既特點~~我被呢份愛深深感動! ! !

更 重要既係~~認識到一班愛海豚~~愛自然~~愛香港既朋友~~係呢到~~我一定要多謝~~Samuel, Vincent, Perry, Ka Ying 你地包容, 耐性, 幫助同埋鼓勵 : )仲有阿Paul, Sylvia, 阿良同埋Dr. John Wang( 佢真係好勁!) 仲有仲有吳生~~好多謝你記得我個名~~仲講得岩~~阿謀~~好感動呀!!>< &吳太~~個次見到你聽到海豚聲後興奮既表現~~真係覺得你好似小朋友一樣咁可愛! ! ! : )仲仲有Mahler, 阿驅, Lucas, 阿金同埋一班香港自然探索學會既朋友~~雖然對你地認識唔深~~甚至可能連名都唔記得~~但係係書展同你地一齊努力既時光真係真係好快樂! ! !

講 左咁耐~~係時候到阿龍啦!世界真細少少少~~竟然俾我同你呢個失去聯絡差唔多十年既小學老友係HKDCS重遇, 成為INTERN PARTNER~~只能夠用兩個字形容! 奇妙! ! ! ! !同你係呢兩個幾月並肩作戰~~一齊TRIANING~~一齊做錯野~~放工一齊搵野食~~一齊哎肚餓~~早餐一齊食小學雞壽司~~兩個人食三個波仔 HAHA~~真係好開心! ! ! 多謝你! ! ! 阿龍!

最後想講~~雖然Intern完左~~但係唔代表我同HKDCS既關係完左~~日後有咩需要我既地方! 我都好願意參與架! ! !知道大家最近都為發生係香港發生係海豚身上既唔同事件而煩惱! ! !我只想講~~We work as a team! ! ! 再借利記既一句口號~"You'll never walk alone!" 我會盡我能力將呢兩個幾月所學, 所見, 所聽到既事實同真相~~從我身邊既人開始宣揚出去! !

咁多位朋友~~大家一齊加油! ! ! : )


No comments:

Post a Comment